Aybarssmom_ Kızlar grip oldum bugün dünden daha kötüyüm. Ballı süt, limonlu sıcak su içiyorum bol meyve, pekmez falan yiyorum ama daha başka yapabileceğim bir şeyler var mı gözlerim sulanıyor artık hapşırıyorum durmadan bi süpürge bile açamıyorum evime
Edos123 Aybarssmom_ çok geçmiş olsun tavuk suyuna ya da ilikli kemik suyuyla çorba yapın tüketin bolbol dinlenin su için burnunuz tıkalıysa su buharı çekebilirsinizz
aysenur30a Aybarssmom_ bende 2 gündür aynı şekildeyim sürekli hapşırıyorum ve burnum akıyo tıkanıyo hafif boğazım da ağrıyo. Ihlamur iç günde 2-3 kere , içine bal ve limon koy. Eczanelerde suya atılan c vitamini var ondan al her gün bi tane iç ben biraz daha iyiyim sanki.
Busra063606 Aybarssmom_ bende oyledim beni iyilestiren ilik sutun icine 1 dis sarmisak attip icin bana ozel doktorum tavsiye etti hamile olduğumuz icin antibiyotik kullanamiyoruz en etikli bu
mylifeAslan Aybarssmom_ bende öyle son günlerim artık hapşırmaktan bebek daha da çok indi limon yedim limonlu su içtim duş aldım sürekli parol iç dedi doktorum sorduğumda 😂 parol bir tane içtim başka da ıcmedım gecmıs olsun 4.günüm biraz hafifledi umarım sizinde hafifler
OgretmenSibellllllll Merhaba bende hastayım boğaz ağrısı var doktor kan tahlili yaptı kandada az enfeksiyon çıktı antibiyotik verdi Aksef 500mg adı. Kızlar aramızda hamileyken böyle bi ilaç içen var mı? Doktor bebeğe sıkıntı olacak bir ilaç değil dedi ama kafama takıldı.😵💫