Kızlar doğum yapalı 1 hafta oldu şimdi geldik korunma yöntemini düşünmeye siz hangi yöntemi kullanıyorsunuz veya kullanıcaksınız ? Ben 3 aylık iğne düşünüyorum hamile kalmadan önce kullanmıştım baya etkili sadece ara kanama yapmıştı bide kilo alımına elverişli olmuştum ama onun dışında rahattı adet görmedim düzensiz oldum hamile kalamıycam sanmıştım ama çok şükür 3 ayda dengesi bir adet döngüsüyle bile hamile kalmıştım şimdi bir bebişim var o yüzden korkmuyorum rahat 4 yıl da bebek düşünmüyorum zaten siz ne yapıcaksınız ?