Ozgeeee37 Kızlar şeker yükleme testi yaptırdım açlık 95 çıktı içecek içtikten 1saat sonra 201 çıktı sizce nasıl değerlerim yaptıran var mı ?
Ozgeeee37 bdenerigokce Sonuçta 167 çıktı doktorum dahiliyeye yönlendirdi acaba diyeti dahiliye mi yazıcak
Ozgeeee37 bdenerigokce sonrasında bana dahiliyeye git diyetisyene yönlendiricek demesinler de diye düşünüyorum moralim bozuk inşallah kötü geçmez
bdenerigokce Ozgeeee37 dahiliye diyetisyene yönlendirebilir ama aynı binada oluyorlar genelde, kötü geçmez canım diyet listesi verecek kilonu ölçecek ve 1 ay sonra gel diyecek🫶