Obsesifk canım benimde enfeksiyonum vardı ama ben hamile değildim ozaman günde en az 2 litre su iç ayaklarını sıcak tut üşütmeden oluyor bende de kum var dedı minarelli sular oluyor dogal sular onlardan içebilirsin ayagının altına sıcak su torbası koy torba yoksa şişenin içine sıcak su koy havluya sar öyle ayağının altına koy rahatlatıyor çok kötü bi durum Allah’ın yardımcın olsun bol su içip lavobaya çıktıkça rahatlıycaksın gecmıs olsun 😞