Kızlar daha öncede yazmıştım dayanılmayacak bir mide yanmam var hamileliğimin en başından beri. 27 haftalığım. Burda birkaç arkadaşa doktorları nexium yazmış çok iyi geldiğini söylemişlerdi. Ben doktoruma sordum yazmak istemedi. Geç saatte bişey yeme dedi ama ben zaten geç saatte bişey yemiyorum. Kendim araştırdım hamilelikte B gurubu kategorisindeymiş bu ilaç da. ( B grubu ilaçlar, hayvanlar üzerinde zararı gösterilmemis, ancak insan bebegindeki riskleri hakkında kontrollü çalışma olmayan ilaçlardır ) böyle yazıyor…
Hem dayanamıyorum içmek istiyorum hem de korkuyorum. Riskleri belli değilse kullananların doktorları neden yazıyor onu da anlamadım 🥲