Parsmommy tazeanne123_ bence pınar iyi değil , en iyisi kasaptan almak marketteki hiç bir markayı önermiyorlar
tazeanne123_ aysecen_06 aslında bazıları çok pişmiş olursa sorun olmaz diyo ve çoğu kişi de yiyo benimde canım çok çekti iyi bı marka bakiyim dedim pınar aldim
mylifeAslan tazeanne123_ yok valla herşey yiyorum hiç bi sıkıntı yaşamadım mide yanmama gaviscon içiyorum
Ebus2045 tazeanne123_ market sucuğu normalde de yemem hep kasaptan alıyorum. İlk hamileligimdede yedim bundada yiyorum doktorum güvendiğin yerden alıyorsan güzelde pisiyorsa sıkıntı yok dedi.
Elfyns Benim doktorum yiyebilirsin çiğ olmadıkça sorun yok dedi ciğer sakatat pişmiş olduğu sürece canım çekerse ye dedi sadece çiğ et yeme dedi
BusseBal tazeanne123_ ben hamileliğim boyunca çok aşırı canım çekmedikçe yemedim canım ne sucuk salam nede sakatat ucundan tattım
aysecen_06 Ben kumru yemiştim 1 hafta önce içindeki salamı pişmiş sanıyordum ama pişmemiş endişe ediyorum o yüzden