Scelikler göğüslerim aşırı şiş uçlarında ağrı var bel ağrısı var ama bilmiyorum çarşamba günü test yaptım negatif çıktı ama 1 hafta vardı o zaman belki testte çıkmamış olabilir diye düşünüyorum da Allah büyüktür 🥹 inşallah ikimizde güzel haberler alırız 🌸🫶🏻