Merhabalar. İş hayatını 37. Haftaya kadar sürdüren var mı? Zorluk yaşadınız mı? Doğum iznim sonraya kalsın diye çalışabilir raporu almak istiyorum, hamileliğimden bir şikayetim de yok çok şükür ama kararsızım bu konuda. Tecrübeli anneler varsa yazabilir mi? ❤️