Esra_derinalp yaklaşık 3 aydır cekiyorum ve enfeksiyon olduğunda hamile değildim. Okadar çok ağrım oldu ki kadın doğuma gittim yumurtalıklarında sorun olabilir dedi birşey çıkmadi. Belki böbreklerde sorun vardır diye üroloji ye gönderdiler detaylı ultrasonla incelendi yine birşey çıkmadi. Fıtık olabilir diye oda fizik tedaviye yolladı. Oda Röntgen istedi röntgensiz hiçbirşey yapamam dedi bende çektirmedim bebek düşünüyoruz adatime daha var dedim. Ve o ay hamile olduğumu öğrendim. Yanı benim okadar çok ağrım oldu ki belimden kasigima şiddetli bir ağrı vuruyordu. Ömrümde ilk defa böyle bir ağrı gördüm. Hamile kalmadan önceki ay tek kullanımlık suda eritilen saşe içtim geçen hafta doktorum yine verdi yine içtim haftaya kontrolüm var umarım geçmiştir. Sizede acil şifalar diliyorum.