Mirar gebelik şekerm vardı perinatoloji takipliydim, normalde şeker yükseldiğinde sezeryan olması gerekirken 4 gün yoğun bakımda yatırıldım balonlardan tutun fitillere suni sancılarla iyice şekerimi fırlattılar🥹 oldukça kötü bir tecrübe oldu benim için. Günün sonunda yine sezeryana aldılar ama psikolojim çok bozuldu. Bir de muhatap bulamadım ben hiç hep öğrenci asistan falan doluydu şuan nasıl hiç bilmiyorum ama