Selam kızlar 32+6 yım sırt üstü yatmak iyi degil diye biliyorum o yüzden her zaman saga ve sola dönük yatiyorum ama göbegimle yatagin birleştigi kısımda bebek çok şiddetli oynuyor yani korkuyorum acaba acaba rahat mı edemiyor biseymi oluyor olmaz dimi koluna bacagina tam orda oluyor hep çünkü sizdede oylemi yanu resmen dürter giibii korkmuyo degilum