hamish18
Merhaba hanımlar 8ci haftadayım .. benim kanamam oldu hemen doktora gittim ve doktorum kan keseleri gördü sürekli yatmam gerekiyor yürüyüş vs yasak ve progestan verdi..ondan sonra çok şükür hiç kanamam olmadı ama ödüm kopuyor birşey olcak diye doktorum kanama devam ederse bebek gider dedi bütün gün ağladım.. kan keseleri olan varmı ne zaman geçti neler yaptınız