Nasıl duygu annelik? Muâzzam demi.. Sabah sabah çok duygulu oldum nedense 😅İlk gördüğün an vs. 21 haftadayım zaman geçmiyor. Üstelik doğum korkusu da var ama evlat ağır basıyor. İlk gebeligim kayiplarim da olmuştu 🥺🙋♀️
Rabbım isteyen herkese de nasip etsin.
Sağlıkla kavuşalım artık yavrulara 👩🦲