ececan2006 Cansuttyy ben, dondu donmesine 36. Haftada falan ama 40+3 de alin gelisle gelmeye calisti bu seferde bende hic riske girmek istemedim sezeryanla tertemiz oldu bitti kavustuk
aslanprenses_ Cansuttyy benim baş aşağı duruyor doktoruma aa normal doğum için iyi dedim daha erken bunu söylemek için belki döner dedi. 31. Haftamdayım biraz daha beklemek lazım. Hakkımızda en hayırlısı neyse o olsun inşallah 🤲🏼
Elifcanblt Cansuttyy bende 32 +5 im benim de makat geliş duruyor sıpa, ama daha dönmeleri için çok zaman var inşallah dönerler 🥰