Bende 23 haftada oldum şimdi 28 haftadayim ilk 1 hafta progestani ağızdan almamı söyledi doktorum sonrasında vajinal devam ettim. Haftada bir kez pruloton iğne magnezyum ve kan ilacı kullaniyirum.jabuzlik olmaması için doktorum kan ilacını değiştirdi çok şükür kabızlık yaşamıyorum ama vitamin felan içmiyorum hepsi mideme çok ağır geliyor çünkü