Edaa1334 Merhabalar kızlar,Pendik Yüzyıl Hastanesine giden varmı acaba görüşleriniz nelerdir? Hangi doktoru tercih ettiniz🤗
ilknurakdogan1 Edaa1334 merhaba ben hale hanıma gidiyorum çok memnunum yaklaşık 10 11 senedir oradaymış kendisi. Araştırdım çok naif tatlı ilgili bir kadın . Hayırlısıyla çarşamba günü doğumumuz olucak . Tavsiye ederim kesinlikle şuan 37+3 üz
Edaa1334 ilknurakdogan1 Ya maşallah,bende orda Yüşa Abaya gidiyorum🤗 Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏻