azehk1234 Merhabalar Yerleşme kanaması denilen şey tam olarak nasıl anlaşılîyor Bildigimiz kan mı geliyor yoksa tek lekemi
Mrvcakatt azehk1234 bir sefer gelen leke , hic oyle gecmeyen bir seyse yerlesme kanamasi olmuyor diye biliyorum
1ErkekkAnnesii azehk1234 yerleşme kanaması kahverengi leke gibi hani adet biterde hafif leke gelir ya onun gibi oluyor ve uzun sürmüyor bende de olmuştu yerleşme kanaması bir iki defa falan olmuştu
azehk1234 Mrvcakatt Normal adeti 6 7 gün süren birinin 3 günde kanamasının gelip bitmesi yerleşme olamaz mi ki Yoğun bi kanamada değil ama leke kadarda az diyemen
Seher_koray Merhaba kızlar 7 haftalık hamileliğim ilk gebeliğim dün gece 3damla kan geldi sizce yerleşme kanımı ?
1ErkekkAnnesii Seher_koray canım kan gibi değil kahverengi leke gibi oluyor siz yinede bir doktorunuza danışın belki oda yerleşme kanamasıdır en azından içiniz rahat eder