Secily 36 haftalıgım erkek bebiş bekliyorum hayırlısıyla🙏🏻 Kaçıncı hafta bebişler doğum kanalına giriyor?
Calasun Secily soruna cvp değil ama birşey sormak istiyorum bende erkek bebek bekliyorum 33 deyiz çok sertleşme oluyormu sizdede acaba 😓 toplanma ile sancıyı ayırt edemiyorumda🤭
Elos Secily ben de 36 haftalığım. Benimki ağzımdan çıkacak heralde. Bırak kanala inmeyi daha da yukarı tırmanıyor hergün. Bugün göğüsümün altında hissediyorum yine. Çok rahatsız edici 😢 yine de şükür 🙏
Pamugumgeliyor Calasun bende 34 haftalik oldum bugun, yurulen ayakta bile hissediyorum sertlesmeyi felan, bugun kontrolden geldim rahim doguma alisiyomus o yuzdenmis bu durum, bendede 33 haftaligin basindna beri vardi hala var korkma yani
JeyranAhadova Bende de erkek bebek, 28 hafta olduk bugun. 2/3 gundur baya sertleshme oluyor, haraketden chok , sanki toplanib bir yerde duruyor