Eminebeydaa Merhaba bebeğim kasıkta yukarı çıkmadı doktorum yatacaksın doğuma kadar yoksa 30 haftaya kadar tutamazsın dedi böyle olup bebegını sağ salim kucağına alan var mı ?
Azra41 Eminebeydaa benim hep assagidaydi kuzum hiç bir sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle . Ağır iş vs yapma yemek yaparken oturarak yap vs vs ..
Naciyebeler Eminebeydaa benimde bebeğim aşağıda yukarı çıkmadı ben istesemde kalkamıyorum bacaklarım tutmuyor ve vajinal bölgemde acayip bir ağrı ve baskı var sancılarım başladı sizde var mı aynı şikayetler :/
Eminebeydaa crazymommy hayır rahim kapalı 37 ölçtüler sıkıntı yok ama benim bebe asağıdan yukarı çıkmadı o da baskı yapıyor böyle devam ederse yetmezlik oluşabilirmiş
Eminebeydaa Azra41 ilk çocuğum 33 haftalık doğdu o yüzden takipli hastayım ama bu daha erken belli etti kendini
Eminebeydaa Naciyebeler yok canım benim sadece bebeğim aşağıda başka sıkıntım yok şükür senin bebeğin kaç haftalık
Naciyebeler Eminebeydaa 26+4 olduk 30 a kadar tutabilirim inşallah bebeğin aşağıda olması çok zorluyor 🙏
Ayazz-A Eminebeydaa canım ağır iş yapma ailenden birileri gelsin yanında klasjn yardım etsin sana imkan varsa benim de aşağıda işlerimi ailem halletti .