Merhaba . 34. Haftada kan degerlerinde alt ve ast yüksekliği çıktı. İnternet de araştırdım demir ilaçları başta olmak üzere multivitaminlerin yapabileceği yazıyor. Ben ben neredeyse 3. Aydan beri gynotardyferon demir ilacı kullanıyorum… Var mı bu ilacı kullanıp enzim yükselmesi yaşayan.. ( hafta sonu girdiği için araya doktora soramiyorum baya endişelendim o yüzden sizden yorum bekliyorum 🥺)