sumaytac 16Gizem16 hoca bana da uyuz teşhisi koydu kwelleda Wilkinson kullandım bugğn bitti Wilkinson yarın kontrole gideceğim çok korkuyorum psikolojik olarak çöktüm ne yapacağım bilmiyorum
16Gizem16 sumaytac valla ben gitmedim kontrole ilaçlarında çok faydasını göremedim her duştan sonra beyaz sirkeyle su karıştırdım döktüm ama en son deniz suyu işe yaradı yakınlarda varsa getircek biri bidonla getirse keşke sizede
16Gizem16 sumaytac nezamandir vardiki kasinti birde kıyafetlerine beyaz sirke köy canım yıkarken ben öle yaptım doktorada dedi bana tozları bile sirkeli suyla aldim
sumaytac 16Gizem16 öyle yapıyorum canım her yere sıkıyorum eşimi annesine yolladım yalnız başıma halletmeye çalışıyorum rabbimin izniyle doğumdan önce kurtulurum inşallah :(
16Gizem16 NidaEray ben 23+6 oldum canım kantron kullandım ben ama sırf değil zeytin yağı yada hindistan yağıyla seyrelttim tabiki doktorunuz izin vermeden kullanmayın herkezin doktoru farklı bünyesi farklı cunki
NidaEray 36 haftalık bütün bacaklarım bu şekilde oldu. Koletas yok dediler. Kasıntılar beni maf ediyor igne batırıyorlar sanki bu şekilde olan varmi?
sumaytac incim23 merhaba geçti iyileştik çok şükür kremlerden ötürü vücudum çok kurudu nemlendirmezsem kaşınıyor Allah düşmanımın başına vermesin