Ben de hamilelikte 36 dan sonra kasınmaya başlamıştım doğum yaptıktan sonra geçmedi uyuz gibiydim kasinmaktan çocuğu kucağıma alıp emziremiyodum şubat sonunda minicik elbise giyiyordum vücuduma bisey değince delircek gibiydim lohusa kanamam 20 gunlukken kesildi 40 gunlukken adet olduğumu düşündüm o kan geldi benim kaşıntım şıp diye kesildi nedendir neden oldu bilmiyorum simdi yine hamileyim ve tek korktuğum şey kaşıntı olmak