Kızlar Çarşamba dan beri düzenli sancılarım var ama acilmam yok bugün sancıyla uyandım 3 dakika da bir geliyo 1 dakika sürüyor ama açılma yok neler yapabilirim olması için 37 haftalık hamileyim ve suyum fazlaydı doktorum kansızlık olduğu için bekledi yoksa doğumu Çarşamba baslaticakti