ilkayksck Kızlarr 16 haftalık gebeyimm bu dönemde neler yasıyorsunuz merak edıyorum😖 benim mide bulantım azaldı cogu şeyı rahat yiyorum artık🙏🏻 Karnım ve göğüslerim aşırı kaşınıyor buna bişey bulan varmı 🥴
Sezenkarademir ilkayksck bende 17 haftalığım artık. Benimde var kaşıntılarım elimden geldiğince kaşımıyorum. Çünkü çatlağa sebep olabiliyor. Avuç içimle sürtüyorum biraz sadece.
Yade ilkayksck benim de 16 haftalık hiç kilo almadım mide bulantım da olmadı aynen de öyle devam ediyorum şimdilik 🤗
Zeynpatak ilkayksck gebeligimin en rahat donemine girdim 16.hafta itibariyle .bulanti yok agri sizi yok kusma yok sukurler olsun .2. Trimester guzelms sevdim ☺
Zeynpatak ilkayksck suan kasinti yok bende canim biseyler suruyo musun catlaklar icin ondan olabilir belki
ilkayksck Bende öyle yapıyorum ama bazen yetmiyor 😬 harık harık kaşımak gelıyor 🙄 ama vazelin sürdüm dün baya yumusak tutuyor sanırım iyi geldş gibi dene ıstersen canm
Mucize7979 Ani kan boşalmasıyla 4 gündür hastanedeyim. 16+6 olduk. Rahim ağzına dikiş atıldı. Çok şükür bu günümüze🐥🐥
Mucize7979 ilkayksck bebekler rahim ağzına baskı yapmış ondan olmuş diyor dr. Hepimize şifa inşallah🍀
Yade ilkayksck benim de pazartesi günü kontrolüm var sabırsızlıkla bekliyorum bakalım cinsiyet de kesinleşecek o zaman 🤗😇
ilkayksck Bende cok heyecanlıyım ınsallah belli olur 🥰🥰 gecen sefer cıkıntı goremedım demıstı hep koz dedık ama nasıp
ilkayksck Elvn olabilşr canım cunku 3 aydan aonra ben baya rahatladım bulantılarım cok azaldı yok denecek kadar🥰