Iyi günler bi sorum olcaktı yeni anne adayıyım ve hamile oldugumu ogrendigimde gittigimde 4. Haftada gittigimde 1 kesem vardı. 5haftadayım simdi ise 3 kese gorunuyor normalmi bu doktor ücüz hamilesin dedi. Kesenin icinde bebekler daha gorunmuyor dogal olarak 5 haftalık oldugu icin 4. Haftada 1 kese gorunuyorken 5 haftada nasıl 3 kese gorulebilir bilgisi olanlar yardım edebilirmi