Asuu-1 Ozge230806 bende de oluyor zaman zaman diş ağrısı ve dişinol kullanıyorum anında kesiyor Sizde deneyin
Ozge230806 Asuu-1 bende ara ara değil hergun rutine bağlamış vaziyette ağrı oluyor Bide disinol bayağı sıkıntıliymis bilgin olsun Evet etkisi çok iyi ama işte
Asuu-1 Ozge230806 a a öyle mi onu duymadım ne gibi bir zararı var ki Ben dişim ağrırsa hemen dişinol kullanıyordum
Ozge230806 Asuu-1 eczaci soylemisti erken doguma sebep oluyormus icinde yogun karanfil var ama onun disinda olanlar sıkıntı yaratabiliyormus
Asuu-1 Ozge230806 ha tamam söylemeniz iyi oldu teşekkür ederim 37 haftaya geldik zaten dikkat ederim bundan sonra bende