Merhaba kızlar, 38+2 deyim bebeğim henüz kanala inmemiş. Dün duştayken birkaç defa suyum geldi sanırım cok yoğun değil ama aralıklarla birkaç defa sızıntıdan biraz daha fazla oldu hiç böyle birkaç defa da suyu gelen oluyor mu? sancım yoktu doktoruma gittim muayene etti gelen suyun değil dedi. Nst de kasılmalarım cıktı ama doktorum artması gerek dedi. Yarın tekrar gidicem. Bebeğin kanala inmesi için ne yapabilirim? Normal doğum yapmak istiyorum ama doktorum pazartesiye kadar kanala inmezse pazartesi sezaryen planlayalım hafta içi için dedi, bebeğim 3.600 kg ve kafa çapı 9.4 cm mis su an daha çok büyüyeceği için normal doğum beklesek de olmaz dedi. Bende normal doğum istiyordum. Şimdi çok hafif ara ara ağrım oluyor ayağa kalkınca da çoğunlukla rahmim de çok hafif bir baskı hissi oluyor ama başka sancım yok fikirlerinizi bekliyorum