Aliss61 Kızlarr henüz 18 haftalık hamileyim devlet hastanesine gidiyorum kontrole ve yeni öğrendim isteğe göre sezaryen yapmadıklarını benim panik atağım var normal doğumdan korkuyorum. Panik atağı olupta normal doğum yapanlar varmı nasıl geçti acaba??
Sevgi1985 Aliss61 4. Hamileyim panik atak rahatsızlığım ilk doğumumda yoktu 10 yıldır çekiyorum o rahatsızlıgı panik bozukluk normal doğuma engel değil o an atak çok gelmiyor ☺ Rabbim kolaylıgını veriyor aslında ameliyattan korkman gerek canım
Aicsnpj4 Aliss61 yarın 19 hafta olacağız normal yaparım diyordum ama karşıma öyle gönderiler / videolar düşüyor ki izlerken panik oluyorum ve canım çok tatlıdır ben de sezeryana kaydım durumunuz iyiyse özele gidin derim
Aliss61 Sevgi1985 ya şöyle ameliyatta tamamen bayık olduğunda bişey görmüyosun o düşünce rahatlatıyodu beni aslında 🥹
Aliss61 Aicsnpj4 açıkçası özele verilen o kadar parayı gereksiz buluyorum bi sezaryen neredeyse 40 50 binden aşşağıya değil o parayla birçok eksik alınabilir diye düşünüyorum 🤔
Sevgi1985 Aliss61 benide tam tersi kontrolüm dışında oluşan herşey beni korkutuyor ya uyanamazsam ya yanlış bir ilaç verilirse vs vs benim biraz ilaçlara karşı hem takıntım var hemde alerjim o yüzden panik dahada depreşiyor doğumun acısından korkmuyorum ama nefesim yemez diye panik olsamda kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum herşey Allah’dan nasibimizde ne varsa onu yaşarız Rabbim cümlemizi sağlıkla kurtarsın
Aicsnpj4 Aliss61 o fiyatı hiç duymadım adı bilinen lüx yerler öyle herhalde. Ben özel kliniğe gidiyorum doktorum bi hastaneyle anlaşmalı ona rağmen 15 bin şu an.