(27 haftalık hamileyim)Bugün sürekli idrara çıkma hissi geliyor 10 dakikada bir sanki altıma kaçıracak kadar kötü oluyorum her gittiğimde damla damla şeklinde oluyor sonra gemen yine tuvalete gitme ihtiyacı duyuyorum yine aynı şekilde oluyor yaşayan varmı acaba🥲 birde karnımın sağ ve sok boşluğunda içten bi kasılmalar kramplar oluyor bütün gün geçmedi bişeyin belirtisi olabilirmi bilgisi olan varmı😅