Esracmmm Kızlar neden bilmiyorum ama ara ara ağrı gibi değilde acıyo sanki sağ kaburga ve sırt sağ neyle ilgili bilmiyorum ama sanırım yatışla ilgili 28 hafta olduk normal mi
majamm Esracmmm 37 hafta bende de oyle sag taraf kaburga sirt, hatta saga dogru yatamiyorum sanci giriyo sirtimdan