Kızlar 37+1 haftalığım 1 saat önce tuvaletten çıktım tam ellerimi yıkarken istemsizce su boşaldı öyle çok değil ama idrar kaçırma gibi de değildi hiçte sancım yok hissetmiyorum yani doğum mu başlıyor ne yapmam lazım hastaneye gideyim mi bekliyim mi sancı olsun