Gulbaharazram Cerensolmaz yumurtlama zamanındasınız. Benımde sızınle aynı. Uygulamada ovulasyonda dogru gosterdı dün pik oldu . 3 gun ut uste degerlendırın bakalm ınş gecmemiştir yumurtlamanız
Bal5 Gulbaharazram inşallah benim uygulamadan Bi kaç gün sonra pik olmuştu degerlendirik tutmadı malaesef hayırlısı böyle imis
Cerensolmaz Gulbaharazram ayy hadi inşallah geçmemiştir gribimde ilişkiye girsem adama bulaştırırım korkuyorum da 🥹🥹😅
Pamuk Bal5 28gun adet oluyorum. 2 kez yumurtlama yaşadım.14. Ve 19. Günü 19. Günü olan tuttu.O yüzden geç döllenme yaşadım.
Bal5 Pamuk yani ben söyle diyim adetim ayda Bi oluyor 30 günde Bi oluyorum 8 gün sürüyor adetim ilk gününden saydım 16 . Gun yumurtlamam olmuştu geçen ay ama gebelik oluşmadı degerlendirmistimde nasip olmadı sizinkini anlayamadim
Pamuk Bal5 28 günde 1 adet oluyorum. Adetim 4 gün sürüyor bitiminin 14.günü yumurtlama oldu ve 19. Günü tekrar yumurtlama oldu.Daha sonra adetim 2gun geçince hamile oldugumu öğrendim.
Asyam21 Bal5 2 kızımda tutu 3 çü hamileliğin bu erkek diyordu Çin takvimi doktor 16 hafta da emin olmamakla birlikte kız diyorum dedi eğer kızsa bebeğim tutmadı
Zeze03 Bal5 benim ilk gebeligimde tuttu şimdi de erkek diyor ama cinsiyet henüz belli değil merak ediyorum tutacak mı
Mzzz Bal5 erkek çıkıyordu ama kız eltiminde ilk çocugu kız çıkıyormuş ama erkek olmuş ikinci çocukta tuttu 😂 zaten 2 seçenek var kafalarına göre yazıyorlar kimi tutuyor kimi tutmuyor doğal olarak