Bal5 aminnn inşallah bizde 3 senedir istiyoruz ama olmadı hiçbir sağlık problemimizde yok en son gidip çatlatma iğnesi vurduracağım en azından onu da denedim derim sizde deneyin isterseniz araştırıp Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah en kısa zamanda sizde bende hamile kalırız.