Derleryahani Kızlar oto koltukları sanırım tam yatay pozisyona gelmiyo. O zaman bebekler oturmayı öğrenene kadar oto koltuğunu kullanmıyorlar mı? Onun yerine puseti mi arabaya bağlıyosunuz? Bi de puset bunun dışında gerekli bi şey mi?
Agg0207 Derleryahani ilk doğduğunda pusete konuluyor araç içinde de canım biraz buyunce oto koltuğuna geçiyorsun çünkü bebeği tam anlamıyla sabitliyorsn
Hzzz Derleryahani yenidogan bebeginiz için puset kullanıyorsunuz genellikle 6 aydan sonra pusetler bebekler için kullanışsız oluyor.9 .ay veya oturur pozisyonda kalabildiginde oto koltugu alıp otomobilinizde kullanıyorsunuz.
serapbttl Derleryahani ilk aylarda genelde bebek arabası içinde puset kullanıldığı için oto koltuğu olarakta kullanmak rahat oluyor ancak yenidoğan uyumlu oto ç koltuklarına var onlarda ekstra destek oluyor ve yatış ayarı oluyor onuda kullanabilirsiniz birde dönen olması oto koltuğunun sizin için avantaj olur
Derleryahani Hzzz teşekkür ederim 🌻bazı oto koltuklarında yaş aralığını sıfırdan başlatıyolar ya, yani üzerinde etiketinde 0-3yaş yazıyo diyelim. Onlar da mı uygun olmuyor yenidoğan bebek için?