Ben 35 haftalıkken çektirdim 😌 biraz zorla ikna oldular ama anestezi yapmadan önce Bi şişe su içirdiler sonra iğne yaptılar sonra da çekim yapıldı 🙏 Çok şükür 2 gün sonra kadın doğumda kontrolüm vardı bebeğe de bakıldı herhangi Bi yan etki Bi sorun saptanmadı 🙏 mecbur kalınınca hamilelere özel anestezi yapılabiliyor muş zaten ama yine de düşük te olsa riskli demişlerdi