Kizlar 32+4 üm en son 32 haftalık iken gittim muayeneye devlet takipliyim. Doktoruma bir daha ne zaman geliyim dedim 36. Haftanda gel dedi ama şaşırdım 1 ay sonra çağırıyor kontrole bu haftalardan sonra nst ye bağlanmam gerekmez mi çok geç cagirmamis mi sizce de ? Ya 1 ay içinde bebeğin gelişimi durursa falan ne biliyim aklıma çok takıldı