Aslında 10 haftalık gebeyim. Bugün kontrole gittiğimde doktorum 11 haftalık gözüküyor dedi daha önce farklı doktora gidiyordum bu kontrolde değiştirdim diğer doktorum haftayla uyumlu olduğumu söylemişti bu doktor böyle söyledi başına gelen var mı evham yapıyorum 🥹