Bsrcnr2808 39.Haftama giriş yaptım sancılarım çok ağrılarım da var ama nişan gelmesi gibi belirtilerim olmadı acaba herkes de olan bir durum mu yoksa doğum sırasında da gerçekleşen bir şey mi bu durum ?
Brn_cnn Bsrcnr2808 ben nişan gelmeden doğurdum valla bence herkeste olmuyor suyum da gelmedi sancilanip hastaneye gittim orda en son açıklığım 6cm olunca ebe kendisi suyumu akıttı ,😂
1prensesannesi_ Bsrcnr2808 bnde nişan gelmedi doğum sırasında suyumu patlattilar o sırada geldi birazcık
yslnrsh Damlaserkan doğum başlangıcından önce geliyor doğum habercisi pembemsi sümüklü bi akıntı vajina açılması öncesi kendini temizliyor o sebepten geliyor doğuma işaret yani
Esmagrr Damlaserkan al benden de o kadar rahim ağzının açılmasıyla doğum başlangıcı belirtisi diyebiliriz
Zeynepz Bsrcnr2808 iki gebeliğimde de sancılarım başladıktan sonra geldi ve o gün içinde doğum yaptım ama nişanı gelipte hemen doğurmayan da var son anda nişanı gelen de
Hediye_handur Bende 39+2 yim öğleden sonradan şimdiye arada bir sancim oluyor. Suan biraz daha sıklaştı. Ne Nişan ne su bende görmedim. İlk gebeligimde sancilardan kaç saat sonra nisanm gelmisti, bakalm bekliyorum bende Rabbım bizi bizi bir avazda kurtarsn
Bsrcnr2808 FatmaAselinAnnesi_60 sancılarım çok özellikle geceleri artık gerçek mi yalancı mı karştırıyorum ama bu nişan olayını merak etmiştim teşekkürler 🥰