Kdrdlkr0 Hanımlar 4aylik gebeyim ve şuan bel ağrım şiddetlendi ve adet olcakmisim gibi hissediyorum daha önce gebe olup bu durumu yaşayan varmı korkmaya başladım
Damlaserkan Kdrdlkr0 bendede aynı durum var canım 13 haftalıgız adet sancısından daha kötü sancı var karnımda belim kopuyor bende pazartesi dr gidicem
ebru31111 Kdrdlkr0 bundan 3 hafta önce bende öyleydim 3 defa doktora gittim test yaptım gayet normal dedi rahim büyümesi karın gerilmesi bebek büyüdükçe olur öyle Şuan 5 aylık olduk geçti hareketler başladı
Kdrdlkr0 @"zynpksre"yaa bende normalde gebe kalmasam hasta mı olurdum da ağrı yaşıyorum diye takvimine baktım tekrardan korkulcak birşey degilmis yani teşekkür ederim
Kdrdlkr0 @“ebru31111” teşekkür ederim gerçekten içim rahatladı insAllah sağlıkli bir şekilde kucaginiza alırsınız 🙏💗