Humeyraynk Kızlar 13+5 haftalık hamileyim. Ara ara karnımda toplanma gibi şeyler hissediyorum. Bazen geceleri uykumdan uyandığımda karnımda çekilme hissi oluşuyor. Böyle bir şey yaşayan var mı? Neden olabilir?
Gamze_yildirim Humeyraynk bence hissedebilirsiniz zayıf biriyseniz özellikle çünkü doktor benim erken hissetmenin sebebnin zayif oldugum ixjn erken hissetmissindie demisti bende o haftalarda hissetmiştim ilk hamileligimde
Damla Humeyraynk gebelik başlarında aşırı gaz problemi oluyor muhtemelen ondandır bende yaşamıştım bebek hareketi daha farklı 13-20 gr Bi ağırlığı oluyor dolayısıyla hareket hissetmek zor 😊
Bahar2828 Humeyraynk hayır gayette bebek hareketi olabilir kuzenim daha 11 haftalık gebe ve hissediyor sizde hissedebilirsiniz
Elitopatra25 Humeyraynk kız daha haftan ne ki senin bebek toplansın Ben 35 haftama girdim daha son daha son bir aydır bebeğin toplandığını hissediyorum o bebek değildir gazdır
Melek__55 Minigiim-vebenn52 bendede oluyor ama gazdan kesinlikle çünkü daha çok küçük hissetmek imkansız bu haftalarda ama ilk gebeliğimde 17 haftada pıt pıt hissetmiştim 😅
Humeyraynk @"Minigiim-vebenn52 evet bebek hareketi için çok erken olduğunun farkındayım ama merak ettim bu aralar sık yaşamaya başladım ☺️
Humeyraynk Melek__55 doktorum son kontrolde çok hareketli olduğunu ancak bu hareketleri ortalama 19. Haftada hissedebileceğimi söylemişti demek siz 17. Haftada hissettiniz ne güzel 🥰
Humeyraynk Minigiim-vebenn52 ara sıra krampta girer gibi oluyor ilk öyle olabileceğini düşünmüştüm bende
Humeyraynk Gamze_yildirim çok zayıfta değilim kiloluda değilim ama inanın anlayamadım normalde gaz problemi yalayan birisiyim ama ayırt edemiyorum 😂
Dilooosu Gamze_yildirim ben zayıfım 13 +3 gaz olunca gazım geliyor ama onun dışında karnım çekiliyor sanki süpürgeyle ve pıt pıt hissediyorum bu bebek hareketi mi yaa 😍😃
Kubrabaytekin Ben ilk gebeligimde 13. haftada hissetmiştim. Hareket gibi değilde pıt pıt diye biseyler hissediyordum karnimda ☺️
Humeyraynk Kubrabaytekin çok değişik bir his gerçekten daha önce hissetmediğim bir şey acaba eşofmanın lastiği sıkıyor ondan mı diyorum elimle kaldırıyorum devam ediyor ☺️
Kubrabaytekin Yok hayır bebeği hissediyorsunuz ☺️ şuan 28.haftamdayim öyle güzel ki dönüp duruyor içerde 🥰
Elitopatra25 Bahar2828 mesela kuzeniniz daha 11 haftalıkken incir kadar olan bebeğin tekmelerini mi hissediyor o haftalarda ikinci gebeliklerde bile hissedilmesi imkansız niye bu kadar inatla yok hissediyor diyorsunuz ki her şeyin bir zamanı var bence 11 haftalık bebeğin neyini hissedebilir 😂😂😂
Humeyraynk Bahar2828 gerçekten çok farklı yorumlayanlar var bazı doktorlar hissedebilirsiniz diyor bazıları imkansız diyor kontrole gittiğimde doktoruma da soracağım 🥰
Damla Bahar2828 8-10 gramlık bebekten bahsediyoruz 8-10 gramı elinize alsanız ağırlığını hissetmezsiniz😂😂
Humeyraynk Elitopatra25 yanlış tarif etmişte olabilirim bilmiyorum ama zaten ilk sorduğumda da bebek hareketi olabilir mi demedim böyle bir şey yaşayan var mı neden olabilir dedim doktorum 19. Haftalarda hissedersin zaten dedi ama erken hissedenlerde oluyormuş burda okumuştum 🥰
duriskonunannesi Elitopatra25 yaklaşık 12. Haftamdandir tam rahim bölgesinde asimetri olacak şekilde siddetli ağrı,sertleşme ve kasılma oluyor ,eğer anlattığı buysa magnezyum verdi doktorum bence yazan bunu anlatmak istemiş de 🙃
Bahar2828 Elitopatra25 iyi okıyun karnında tekmelere mi boğuyor yazmışım pıt pıt kıpır kıpır hissediyormuş doktoruna söylediğinde normal erkenden hissedebilirsin demiş asıl siz inatla hissedemez demeyin kimsenin karnının içini bilemeyiz
Sweety11 Elitopatra25 evet mantıken çok çok zor hissedilmesi bende 13. Haftadayım ama bişeyler oluyor gibi hissediyrm psikolojik mi acaba