Sedack Arkadaşlar bebeğiniz tam hangi haftada kanala girdi? Ve birden mi oluyor bu? Göbek asagı iniyormuş birden mi iniyor acaba
yslnrsh Sedack 34. haftada kanala girmiş ama göbeğim düşmesi gibi bir şey yok düşmesi de şart değilmiş doktorum öyle dedi çevrenin söylediği şeyler göbeğin düştü vs
EmreBeyiBeklerken Sedack tam olarak bugün bebeğimin kanala girdiğini hissetmeye başladım normal dik oturuş pozisyonunda, yerimden kalkarken ve otururken baskıyı aşırı derecede hissediyorum 37+3 olduk 1 saat önce 🥰
Burcucml Doğum yaklaştkcaı karın aşağı iniyor birden inmiyor , doğum sancılarınla birlikte bebek kanala yonleniyor kasılmalarla
Burcucml Herkesin hafta olayı farklı bazıları erken oluyor bazıları geç belli bı haftası yok bebek ne zaman isterse 🤗
Ervanurumm Benim suyum geldi 12 saat oldu sancılarım en yüksekte olduğu halde baskı yeni olmuştu yeni yeni kanala giriyordu hiç belli olmuyor. Zaten açılmam olmadığı için mecbur sezeryan oldum sonra
Damla Sedack benim 40+6 da bile girmedi kanala doğacağı gün bile girebiliyor herkeste değişen bir durum
Damla Sedack bebegi kanala yönlendirecek egzersizler yapabilirsiniz bol yürüyüş aksak gebe yürüyüşü gibi
Youngmotherr Sedack 34 de kanala girmişti karnım çıktığından beri de karnım aşağıdaydı zaten 40+3 de doğurdum