Sevim97 canım kendini hamile gbi ancak bebeği hissetmeye başladığında ve karnın çıkmaya başladığında yani gebeliğin zorluğunu çekmeye başladığında anlıyorsun manevi olarak kendini gebe hisstmen de hareket etmeye başladığında oluyor . Kafanı bu tip şeylerle yoracak haftada değilsin sakin ol ve gebeliğinin tadını çıkart