Minnak2558 bana da devlette aynı şeyi söylediler özele gidiyorum öyle birşey yok diyor ölçümünü yapıyorum gayet haftasıyla uyumlu diyor. Başka bir yere daha gidin erkej dogumu kabul etmeden. Şuan her hafta perinatolojide takip ediliyorum devlette ama dediğim gibi özele gidince asla böyle bir sorun yok garanti veriyorum dedi