Semre1407 11.haftada bebeğimin ense kalınlığı yüksek çıktı ve karnımdan sıvı alıp test yaptılar çok korkuyorum bebeğim sağlıksız olur diye lütfen dua eder misiniz ismim Sümeyra böyle bir durum yaşayan var mı Allah kimseye yaşatmasın tabiki
Star502 Semre1407 benimde detaylı ultrasonda ense kalınlığını yüksek ölçtü doktor , halbuki 2’li ve 4’lü tarama testlerim normaldi . Banada amniyosentez işlemi yapıldı ve tertemiz geldi sonuçlarım . Korkmayın hiç bir şey çıkmayacaktır inşallah 🩷