CafersMom Kızlar bu markayı kullanan oldu mu aranızda. İlk defa duydum yorumlar da çok iyi değil yapsam mı bilemedim
CafersMom Edademet Yorumlarda hep yalancı pozitiflik vermiş o yüzden yapasım gelmedi ama yapacağım sabah çöpe gidecek zaten bari deneyimleyim
CafersMom ela2023 Seninki pozitif mi negatif mi canım ben de yapacaktım ama adet oldum gibi. Önümüzdeki ay kullanmak kısmet olur belki. Eşim almış bi de 4 adet
CafersMom Miracleee Darısı başımıza inşallah canım . Ben de önümüzdeki ay pozitifi görürüm inşallah hayırlısıyla
ela2023 CafersMom aynı saniye çift çıizgi çıktı canım daha adetime 5 gün daha vardı kan verdim 890 beta çıktı. Bugün bidaha verdim ikiye katlamış test doğru yani. Rabbim inşallah en kısa zamanda nasip eder hayırlısıyla 🥹🥹
CafersMom ela2023 Çok sevindim canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ♥️ Darısı hayırlısıyla ve sağlıkla başımıza inşallah bizlere de dua et canım🥰