Kızlar ben en son 21 temmuzda regli oldum ben çok geç oluyorum bi kaç ayda bir.
Reflim geciktikten 10 gün sonra test yaptım yani 31 ağustosta felan negatifti. 2 gün önce hala olmayınca test yaptım iki tane ikisidi çok net çift çizgi çıktı akşam hemen kan verdim 482.36 çıktı değerim sizce nasıl?