Merhaba kızlar, 21+4 deyim detaylı ultrasonda rahim ağzı kısalığı görüldü :( normalde 40-50 mm olması gerekirken 32 mm çıktı. Erken doğum tehdidim oldupu için 2 haftada bir ölçüleceksin. Çok endişeliym bebeğim daha çok küçük benim gibi sorun yaşayıpta atlatan var mı 😔 Çok korkuyorum rahmimde çok baskı var çok gergin aşağıda olduğunu hissediyorum