Merhabalar 🌸 benim bebeğimede 13 haftada denildi kalbinde parlaklık var diye ama doktorum tek başına birşey anlam ifade etmediğini söyledi ve başka bgular yok ise normal deniliyor bende başta çok taktım agladigim zamanlarda oldu ama doktorum stres yapacak birsey yok hemen hemen her bebekte oluyor dedi, sonrasında ikili vede dörtlü tarama da temiz çıkti benim doktorum zamanla anne karnında kapanır dedi 27. Haftamda gittiğimde yine vardı artık dogumdan sonra kapanır büyük ihtimalle çünkü bazisinki öyle kapaniyormuş sizde takmayın kafanıza, sağlıkla kucağıniza alın inşallah 🤲🌸🥰