Birannecikibebecik Merhaba hanımlar 28+3 gebeyim tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonum var antibiyotik kullanmak istemiyorum artık her seferinde kullanıp memnun kaldığınız bitkisel bir yol var mı acaba bebeğe zarar vermeyecek
Melikekar123 Birannecikibebecik nioli yağı kullanmak ben kullanıyorum geçti ama devam ediyorum ara ara
KuzeyinAnnesi10 Birannecikibebecik sirek kesinlikle zararlı lütfen yapmayın. Dut çayı için Nioli kullanın bol da su için iyi gelir sirkeyi genital bölgeye sürmek yerine içebilirsiniz suyla karıştırıp canım
Zeyni_zeyni Birannecikibebecik canım doktorum bana şey demişti. Kadınlar sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyor alsında verdikleri idrar testi yanıltıyor demişti sebebi de şu ilk önce kaba idrarımızı yapmadan o bölgeyi yıkayıp temizlemek sonra idrarın ilkini tuvalete yapıp geriye kalan kısmını kaba yapmamız gerekiyormuş asıl gerçek sonuç ancak böyle ortaya çıkarmış. Malesef çoğumuz bilinçsizce ilk idrarı kaba yaptığımız için kadınlar da da sürekli akıntı durumu olduğu için enfeksiyon olarak çıkarmış testte. Hiç olmayan enfeksiyon bile bu şekilde enfeksiyon çıkarırmış belki yararlı bi bilgi olur ☘️ Geçmiş olsun
KuzeyinAnnesi10 Eboz malesef çok zararlıymış doktorum kızdı dokuyu tahriş ettiği için mantar oldum kaşınıyor çok kızdı lütfen kullanmayın.
Birannecikibebecik KuzeyinAnnesi10 dut çayını duydum aslında ama gebelikte tüketebilir miyim nioli dediginiz nedir acaba ilk defa duyuyorumm
Birannecikibebecik Zeyni_zeyni teşekkür ederim ama o kadar çok idrar yolu enfeksiyonu geçirdim ki şu an test vermeden sonucu biliyorum nerdeyse. Kaşıntım ve yanmam oluyo zaten gebeliğin neredeyse başından beri bu sıkıntı var antibiyotik ile geçiyor ama sürekli tekrar ediyo bu sefer antibiyotik daha bitmeden enfeksiyon tekrar etti artık kullanmak istemiyorum antibiyotik o yüzden bitkisel bir çözüm arıyorum ♥️♥️
KuzeyinAnnesi10 Birannecikibebecik günde 2 defa içiliyor sakıncası yok. Nioli de damla canım iç çamaşırına damaltiyrosun günlük 3 4 damla .
Birannecikibebecik KuzeyinAnnesi10 nerden bulabilirim bu damlayı acaba eczane mi yoksa internet uzerinden mi satılıyor
Cinsiyettahminidolunayes Birannecikibebecik neden olduguna bakmadilar mi Surekli oldugunda esini de kontrol ediyorlar Ondan mi geciyor diye
Fasulyeninannesi54 Birannecikibebecik ıyı geceler bende sizin gibiyim 2 aylık hamileyim hamile kaldığımdan berı enfeksıyonum var doktor bugun gynomax 3lü fitil verdi kullan ben sana zararlı olan bıseyı vermem dedı ama recetesınde 3 aydan önceki gebeler kullanmasın yazıyordu sıze hıc vermısmıydı bu fıtılden
KuzeyinAnnesi10 Birannecikibebecik eczanede var mı hiç bakamadım ben internetten alıyorum estate mi ne markası Kübra kuşun markası
ayseaaksoy Birannecikibebecik sirke kullanmayın bence hiç bir faydasını görmedim, doktorum da kızmıştı. Fitil vermişti rahatladım ama hamilelikte sürekli tekrarlayabiliyor 🥲
Birannecikibebecik ayseaaksoy fitil antibiyotik ile aynı görevi mı görüyor yani antibiyotik bir nevi değil mi
Birannecikibebecik Cinsiyettahminidolunayes bakmadılar eşime aslında ama yine de doktor önerisiyle korunuyoruz şuan da ona rağmen tekrar ediyor bayağı özen de gösteriyorum sıvı alımına falan da
Cinsiyettahminidolunayes Birannecikibebecik allah allah Surekli olması sıkıntı Önden arkaya temizle Gunluk camasir degis Ütüle camasirlari vs Baya dikkat istiyor Kopuk vs yikama Sirke kullanma vajina ph bozuyor
Birannecikibebecik Cinsiyettahminidolunayes diğerlerine dikkat etmeye çalışıyorum ama sirkeyi ilk kez duymuştum