Hilalozkan_94 Gün içinde bi problem yaşamıyorum aksam vakti saat 8 gibi baslıyor 14 haftalıgız yaşayan var mı😥😥🤲
Mamalisa Hilalozkan_94 benim de hep akşamları ve gece olurdu kusmalarım. Çalışıyorsanız daha rahat bi durum oluyo😂 20. Haftaya kadar sürmüştü
BirazbundanBirazondan1 Hilalozkan_94 ben sabahları ve öğlen ve birde akşam tam yatacağım zaman kusardım. 🥴 Yatarken kusmak çok kötüydü. Aklıma geldi kötü oldum. Miğde bulantısı ilacıyla durmuştu. 26 haftaya kadar kullandım.
Yozgee Haftada bütün gün hiçbirşeyim olmuyor akşam yemeğine yakın bulantı gibi de değil de sanki içim geçiyor gibi